11-04-2008, 19:28
Stron: 1 2
Rod
11-04-2008, 19:41
Przeszedłem dziś, wszystkimi możliwymi ścieżkami. Na poziomie trudnym. Nie chce mi się rozpisywać, więcej napisałem w innym temacie.
Plusy:
-Świetna lokacja
-Fabuła nawet ciekawa
Minusy:
-Brak dubbingu
-"Czarne modele"
Plusy:
-Świetna lokacja
-Fabuła nawet ciekawa
Minusy:
-Brak dubbingu
-"Czarne modele"
11-04-2008, 20:14
ja właśnie gram mod nawet spoko ale szkoda ze nie ma dubbingu
11-04-2008, 22:03
Mogliby trochę bardziej przyłożyć sie do tego moda:
Możliwość chodzenia po całym zamku a nie tylko po dziedzińcu
trochę więcej misji pobocznych, i wogóle większy ten mod powinien być, więcej NPC itd.
i możliwość wyjścia z wyzimy i podróży do Kaer Morhen co rozpoczęło by tego moda bo tak to musimy grac właściwie od początku, czyli zero ekwipunku i tam trochę punktów do przydzielenia
Jedyna nadzieja w tym ze djinni wyszedł i może ktoś to poprawi
8)
P.S. Ten pomysł z wyborem questu z menu to tragedia według mnie, wszystko powinno być spójne, a nie mieć formę jednej z wielu opowieści z ballad Jaskra ;/ :roll:
Możliwość chodzenia po całym zamku a nie tylko po dziedzińcu
trochę więcej misji pobocznych, i wogóle większy ten mod powinien być, więcej NPC itd.
i możliwość wyjścia z wyzimy i podróży do Kaer Morhen co rozpoczęło by tego moda bo tak to musimy grac właściwie od początku, czyli zero ekwipunku i tam trochę punktów do przydzielenia
Jedyna nadzieja w tym ze djinni wyszedł i może ktoś to poprawi
8)
P.S. Ten pomysł z wyborem questu z menu to tragedia według mnie, wszystko powinno być spójne, a nie mieć formę jednej z wielu opowieści z ballad Jaskra ;/ :roll:
11-04-2008, 22:11
A wg. mnie to bardzo dobry pomysł z tym wprowadzeniem przez balladę Jaskra. Jakoś mi to pasuje do stylu Sapka i z tego co pamiętam był taki motyw w sadze. Gryzzli, a jak ty chciałeś z wybieraniem rozwiązać problem? Przechodzenie gry od nowa za każdym razem, gdy pokaże się nowy mod? Czy granie z jednego na drugi? Tyle że to ostatnie nie jest możliwe, bo każdy robi inną przygodę i nie da się tego fizycznie zintegrować ze sobą jako całości. Mam nadzieję, że mój wywód jest zrozumiały. :wink:
11-04-2008, 22:23
IMVHO tak. I twój wywód jest na pewno (IMVHO) lepszy od go poprzedzającego.
24-04-2008, 18:35
Jest OK, ale mógłby być trochę lepszy pancerz
Rod
24-04-2008, 18:44
Cytat:Jest OK, ale mógłby być trochę lepszy pancerzW "Cenie" mamy wyśmienitą kurtkę skórzaną. Czego się spodziewałeś? Zbroi Kruka?!
24-04-2008, 18:54
Jak widać tak, bo lepszej nie ma.
29-04-2008, 16:42
mam pewien problem, cena nełtrualności powinna [ z tego co wiem ] rozpocząć się po zakończeniu epilogu a mi się nie uruchamia proszę o pomoc
Rod
29-04-2008, 16:58
Shift nie gryzie.
Krzychu93 napisał(a):nełtrualnościNeutralności.
Krzychu93 napisał(a):[ z tego co wiem ] rozpocząć się po zakończeniu epilogu a mi się nie uruchamia proszę o pomocA więc źle wiesz. Podczas wybierania nowej rozgrywki, jest opcja grania w podstawową wersję, albo w nowe przygody. W tych nowych przygodach jest właśnie Cena Neutralności (o ile masz zainstalowanego patcha 1.3)
09-06-2008, 13:58
Co mogę powiedzieć o tym dodatku? Po pierwsze - jest grywalny, po drugie - na hardzie zabili mnie dwa razy w kopalni więc coś trzeba robić. Po trzecie - miałem wrażenie że skończył się po 5 minutach, nie zdążyłem nawet zdobyć levela. Trzeba było chyba narżnąć więcej kikimor, z drugiej strony - po co?
Ogólnie to ten dodatek jest tylko zlepkiem możliwości D'jinni żeby przyszli moderzy mieli jakąś podstawę do robienia własnych przygód.
Ogólnie to ten dodatek jest tylko zlepkiem możliwości D'jinni żeby przyszli moderzy mieli jakąś podstawę do robienia własnych przygód.
16-08-2008, 10:17
Mam problem, jak jestem w namiocie, walcze z dedire (walcze to malo powiedziane, zalatwia mnie w 2 sekundy i nic nie jestem w stanie zrobic...)
16-08-2008, 10:22
Pokombinuj z miksturkami. I co najważniejsze. Nabierz doświadczenia i talentów.
16-08-2008, 10:24
Bardzo możliwe, że źle rozdałeś talenty i wypiłeś miksturki wszystkie. Jeśli nie, to wypij przed walką, walcz najlepiej jak potrafisz. Nie daj jej wyprowadzić ataku, a powinno być dobrze.
Stron: 1 2