Witaj, czytelniku tego tematu. Jeśli robisz własne przygody do Wiedźmina, robisz cutscenki, ale nie potrafisz wstawić broni, bądź innych przedmiotów (zbroi, trunków, kusz, itp), to dobrze trafiłeś. Ten poradnik jest dla Ciebie.. Sam się z tym długo namęczyłem, dlatego postanowiłem udostępnić mój sposób innym, ale dość już tego bezsensownego pisania. Czas popracować.
1. Po otworzeniu modułu tworzymy nowy szablon obiektu (File > New > Template > Placable).
2. W właściwościach nowo stworzonego obiektu zmień:
Nazwę na np. Miecz Stalowy
Etykietę (tag) na np. StlSwd
Model na "it_stlswd_00x". W miejsce X możesz wpisać dowolną cyfrę od 1-5
3. Zapisz zmiany.
4. Kliknij w strzałkę obok ikony Create Placable, wybierz pierwszą pozycję z listy, a następnie odszukaj plik ze swoim mieczem.
5. Ustaw miecz w miejscu, do którego masz pewność, że gracz tam nie trafi.
6. Uruchom edytor przerywników filmowych i dodaj do niego postać.
7. Z drzewa po lewej rozwiń kategorię CutscenePlacables
8. Z listy wybierz "area_nazwaplikuzmieczem". W moim przypadku jest to "area_stlswd_004".
9. Na osi wybierz kategorię Hookpoint i stwórz klucz.
10. Kliknij dwukrotnie w klucz, a następnie ustal pozycję dla miecza na postaci. Dla stalowego/srebrnego polecam sword_r/sword_l
11. W kategorii Parent wstaw klucz, kliknij na niego a następnie wybierz postać, na której ma być "umocowany" miecz.
To tyle, jeśli chodzi o broń. Jeśli chcesz wstawić inny przedmiot, to:
1. przejdź do edytora obszaru.
2. Otwórz okno przeglądania przedmiotów (klik na strzałkę obok ikony "Create Item").
3. Znajdź interesujący Cię przedmiot.
4. Zapamiętaj nazwę jego pliku. Zazwyczaj nazwa modelu jest taka sama, jak nazwa pliku.
UWAGA! Aby dało się tak zrobić, konieczne jest wypakowanie zasobów oryginalnych z gry.
Następnie postępuj tak jak powyżej opisałem, z tym wyjątkiem, że:
- W nazwie obiektu wpisz nazwę przedmiotu.
- W etykiecie wpisz coś, co można z nazwą kojarzyć.
- W modelu wpisz zapamiętaną wcześniej nazwę pliku przedmiotu (zapomniałeś - wróć wyżej i wykonaj te punkty jeszcze raz

)
Następnie przejdź do wykonywania pierwszej instrukcji od punktu 3
No i to byłoby na tyle. Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieję, że choć trochę pomogłem