Regulamin Forum
1. Postanowienia Ogólne
1. Zabrania się nie przestrzegania ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania i używania wulgaryzmów.
2. Zabrania się propagowania piractwa i/lub inny działań, czy poglądów niezgodnych z polskim prawem.
3. Zabrania się dyskutowania o polityce, religii, a w szczególności nakłanianie innych użytkowników do swoich poglądów.
4. Zabrania się spamowania poprzez forum, e-mail, lub PW (nie dotyczy ShoutBoxa).
5. Zabrania się pisania próśb o save'y z gry poprzez forum, e-mail, lub PW (nie dotyczy ShoutBoxa).
6. Zabrania się celowego obrażania innych użytkowników forum.
7. Zabrania się nie stosowania się do poleceń moderatora, czy administratora.
8. Zabrania się zakładania wielu kont skojarzonych z jednym użytkownikiem.
9. Zabrania się bezpodstawnego ubiegania się o dołączenie do danej grupy lub ubiegania się o dołączenie do danej grupy w temacie do tego nie wskazanym lub wysyłaniem prośb poprzez e-mail, lub PW.
10. Zabrania się zakładania tematów i/lub pisania wiadomości z ofertami kupna/sprzedaży czegokolwiek.
11. Moderatorzy i administratorzy zastrzegają sobie pisownię kolorami czerwonym i zielonym. Tymi kolorami będą od teraz wpisywane edycje w postach. Zabrania się pisania nimi użytkownikom.
12. Każdy użytkownik ma prawo do:
a)"odkopania"(czyli napisania w temacie, który od dłuższego czasu jest nieaktywny) tematu by o coś zapytać bądź udzielić pomocy, która jednak musi być rzeczowa i pełna.
13. Zabrania się upominania kogokolwiek, prawo do tego mają tylko moderatorzy
14. Decyzje administracji forum są najważniejsze i nie podlegają dyskusji.
15. Wielkość podpisów(sygnatur) to:
- 2 userbary o wymiarach 350x19 + 2 linijki tekstu standardowa czcionka
- 1 userbar o wymiarach 350x19 + 3 linijki tekstu standardowa czcionka
- 4 linijek tekstu standardowa czcionka
2. Pisanie Tematów
1. Przed napisaniem tematu, należy dokładnie przejrzeć forum pod kątem naszego problemu. Najlepiej użyć funkcji szukaj.
2. Temat wpisu powinien mówić jak najwięcej o Twoim problemie.
3. Szczegóły zakładania tematów znajdują się w każdym z działów.
4. Nie wymagaj żeby ktoś odpisał Ci na pytanie. Nie męcz ludzi na PW lub e-mail. Jeśli nie otrzymujesz odpowiedzi, to najwidoczniej nikt z obecnych na forum jej nie zna. Cierpliwie czekaj, a po pewnym czasie najwyżej ponów pytanie.
5. Zabrania się wielokrotnego zakładania takich samych lub podobnych tematów oraz ponownego zakładania tego samego, uprzednio usuniętego przez moderatora lub administratora, tematu.
3. Odpowiadanie na Tematy
1. Jeśli nie znasz odpowiedzi, nie odpowiadaj.
2. Głupie uwagi zachowaj dla siebie.
3. Staraj się nie odbiegać od tematu. Posty nie na temat będą usuwane.
4. Dozwolone jest napisanie maksymalnie 2 postów pod rząd, jeśli czas ich wysłania wynosi minimum 24 godziny.
5. Przed odpowiedzią na temat nieaktywny od dłuższego czasu sprawdź, czy to, co masz zamiar napisać nie było już wcześniej mówione, a na pytanie, które chcesz zadać nie pojawiła się już odpowiedź. Pisanie porad na już rozwiązane problemy oraz odpowiedzi na pytania, których autor już nie oczekuje także będą karane.
6. Dozwolone jest nie stosowanie polskich znaków (ę, ó, ą, ś, ł, ż, ź, ć, ń), jednak nie zmieniaj konwencji - jeśli piszesz bez polskich znaków, to się tego trzymaj.
7. Staraj się stosować do zasad pisowni i ortografii. Każdy popełnia błędy, ale staraj trzymać się zasad ortograficznych i gramatycznych.
4. Ostrzeżenia i reputacja
1. Każde wykroczenie będzie karane 1-10 ostrzeżeń lub banicją. Ostrzeżenia będą uzasadnione notatką wysyłaną do użytkownika.
2. Typy ostrzeżeń:
- drobne łamanie regulaminu 1 ost
- nieuzasadnione repy, dawane za nic 1 ost
- spamowanie, floodowanie 2 osty
- wulgarne zachowanie, obrażanie innych 3 osty
3. Skutki ostrzeżeń.
Każde ostrzeżenie ma swoją wartość. Jedno ostrzeżenie - 10% wartość.
W związku z ilością przyznanych ostrzeżeń maksymalna wartość ostrzeżeń wynosić może 100%.
Skutki ostrzeżeń są następujące:
65% Odebrana możliwość pisania postów przez 1 tydzień
80% Odebrana możliwość pisania postów przez 1 miesiąc
90% Odebrana możliwość pisania postów na zawsze
100% Użytkownik zostaje zbanowany
5. Postanowienie końcowe
1. Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie okazjonalnych e-maili (np. z okazji świąt) czy też wiadomości zawierających reklamę firm, które nawiązały współpracę z właścicielem forum.
2. Forumowy czat (ShoutBox) jest integralną częścią Forum, dlatego obowiązują w nim zasady identyczne, jak na Forum
3. Użytkownik ma prawo do usunięcia konta, w szczególności, gdy nie zgadza się z regulaminem, lub późniejszymi jego zmianami. W tym celu należy przesłać do administratora prośbę wraz z uzasadnieniem, poprzez PW, lub e-mail.
4. Ewentualne zażalenia na moderatorów należy przesyłać wraz z uzasadnieniem do administratora poprzez PW lub e-mail.
5. Administrator w porozumieniu z Ekipą Forum (całością administratorów i moderatorów) ma prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie działania forum. O takich zmianach użytkownicy będą informowani w odpowiednim dziale. Jeśli nie zgadzasz się z tym punktem patrz punkt 3.
|